2006/11/07

Alardea

Hasi dira eztabaidaka berriz ere Alardeen inguruan. Nahiz eta batzuek esaten duten Irunekoa edo Hondarribikoa izan ezean ezin dela gaia ongi ulertu, nire iritzia emateko eskubidea hartu eta horretan ahaleginduko naiz.

Lehenik eta behin aipatu ni ospakizun belikoen kontrakoa naizela. Baina festak festak dira, eta gainera, bereizkeria babesten dutenei aurre egin beharra sentitzen dut.

Irakurritakoaren arabera- eta ez zait bat ere arraroa egiten, betiko lepotik dutelako burua- Hondarribiko alkateak (EAJ alderdikoak) herri horretan jazotako gertakariek ez omen dute diskriminazioarekin zerikusirik eman du aditzera.

Gatazka soziala ei da gertatzen dena eta bera alkate den aldetik errespetua eta berdintasuna aldarrikatu ditu behin eta berriz, haren hitzetan. Nik ez dut ba lan hori ikusi, gauzak okerrera dihoazela deritzot eta. Gainera, “udalak ezin du aldarde mistoa antolatu herritar gehienek ez dutelako nahi”. Hala, gauza asko egin gabe geratuko lirateke gehiengoak ez duelako nahi -eta ez da hala izaten. Politikaria den aldetik ulertzen dut botoak galdu nahi ez izatea. Hala ere, nola heldu berdintasunera ezer egin gabe? Bakarrik etorriko ote da ba konponbidea?


Antza, emakumeek ez zuten armak eskuetan hartzen etxeak defendatzeko beraien senarrak gerran zeudenean. Ziur ezetz, ja!!


Ya han empezado a discutir sobre el Alarde. Aunque muchos digan que sin ser de Irun o Hondarribia no se puede entender bien el tema, y o me agarro a mi libertad de opinión y hablaré sobre ello como me sale.

Ante todo, decir que estoy en contra de las fiestas bélicas, pero las fiestas son fiestas y tengo la obligación de hacer contra a los que defienden la discriminación.

Según lo leído hoy en Berria – y no se me hace raro, puesto que siguen como siempre, tan “tradicionales”....- el alcalde de Hondarribi (del PNV) ha dicho que lo ocurrido allí no tiene nada que ver con la discriminación.

Por lo visto, y siempre según sus palabras, es una lucha social, y desde que es alcalde de esa localidad ha tratado de ensalzar el respeto e igualdad. Yo, por mi parte, no he visto esa labor, ya que pienso que las cosas van a peor. Además ha añadido que “el ayuntamiento no puede organizar el alarde mixto, ya que la mayoria de la población no quiere”. Siguiendo ese rezonamiento muchas cosas no se harían porque la mayoria no quiere, y no suele ser así. Me parece lógico siendo un político no quiera perder votos. Pero, ¿cómo llegar a la igualdad sin hacer nada? ¿Se arreglarán solas las cosas?


Parece que en la antigüedad las mujeres no cogian las armas para defender sus casas cuando los maridos estaban en la guerra. Seguro que no, ja!



0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio